دانلود انیمه Made in Abyss 2017 ساخته شده در آبیس دوبله فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود انیمه Made in Abyss 2017 ساخته شده در آبیس دوبله فارسی با کیفیت 480p و دانلود رایگان

اقدام | ماجراجویی هیجان انگیز
سال تولید: 2017
محصول : ژاپن
کارگردان: ماسایوکی کوجیما

بلندگوها

(لوسی کریستین)، (بریتانی لائودا)، (مییو تومیتا)، (ماریا ایسه)، (کایل جونز)، (ماایا ساکاموتو)، (بریتنی کاربوفسکی)، (جان سوسی)

داستان انیمه ساخته شده در Abyss درباره دختری یتیم به نام ریکو است که در یتیم خانه بلچرو در شهر اورث زندگی می کند. در این بین ریکو با پسری به نام رگ همراه می شود تا مادرش را که گفته می شود در سوراخی عجیب و غول پیکر به نام ابیس ناپدید شده است بیابد و…

شرح

انیمه سریال Made in Abyss (Made in Abyss) که با نام Made in the Abyss نیز شناخته می شود، نام یک اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز محصول کشور ژاپن به کارگردانی ماسایوکی کوجیما، هیتوشی هاگا و شینیا اینو است. از سال 2017 تا 2022 در 2 فصل و در مجموع 25 قسمت تولید شد. انیمه ساخته شده در پراتگاه پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبه رو شد به گونه ای که اکثر آنها از داستان فانتزی، جلوه های بصری، کارگردانی، فیلمنامه، گرافیک جذاب و همچنین ارزش های تولیدی آن تمجید کردند. ستایش کردند حالا می توانید انیمیشن ساخته شده در مغاک 2017 ساخته شده در مغاک را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts