دانلود رایگان رئالیتی شو ضد با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود رایگان رئالیتی شو ضد با کیفیت بالا و دانلود رایگان

نمایش واقعی یک رمز و راز هیجان انگیز
سال تولید: 1402
قطعات : 15 قسمت
کارگردان: سعید ابوطالب

بازیگران

امیرحسین رستمی، امیرمهدی جوهله، الیکا آبدرزقی، بهنام تشکر، حدیث میرامینی، علی صبوری، خداداد عزیزی، محیا دهقانی، وحید آقاپور، هومن خیاط، مریم مومن، امیرحسین مدرس، حسین باهریم رفیعی، سعید امیرحاضی، حسین باهریم رفیعی. ماند امیرسلیمانی . ، سام نوری، سید جواد هاشمی، آشا محرابی، فرزین محدث، سیروس همتی، رزیتا غفاری، آرمین رحیمیان، سیدعلی صالحی، صحرا اسدالهی، نادر فلاح، علیرضا مهران، نیما شاهرخ شاهی، مجتبی پوربخش، امیر مجتب رمضانی // واشقانی

Anti یک تماشا نقش آفرینی مخفیانه گروهی خلاقانه با دو عنصر خیر و شر است: جاسوس و غیر جاسوس. تماشا مخالف ما را تشویق می کند که با دقت گوش کنیم و با دقت صحبت کنیم. مانند داستان ها و سناریوهای فیلم های هیجانی و جاسوسی در تاریخ سینما، آنتی جذاب و پر از تعلیق است.

شرح

سریال زد در واقع عنوان یک سریال واقعیت شوی معمایی و هیجان انگیز است که در 15 قسمت 80 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی (سعید ابوطالب) در سال 1402 با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای پخش از شبکه تلویزیونی خانگی تولید شد. . است. همچنین فصل اول رئالیتی شو “زانت” از تیرماه 1402 به صورت هفتگی یکشنبه ها منتشر می شود.برنامه پیشخوان با اجرای مجید واشقانی یک تماشا نقش آفرینی مخفی بر اساس استدلال و استنباط اما تفاوت آن با مافیا است. تماشا این است که شب و روز ندارد و مبتنی بر تحلیل فردی و توجه به گفتار و رفتار دیگران است. در اولین فصل از برنامه ضد واقعیت شو، 30 بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون در سه گروه 10 نفره به رقابت می پردازند که هر گروه سه تماشا انحصاری انجام می دهند و در نهایت بهترین بازیکنان انتخاب شده و راهی فینال می شوند.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

دانلود رایگان فقط برای اپراتورهای تلفن همراه اینترنتی

تمرین در برابر تماشا (رایگان)

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10

قسمت 11

قسمت 12

قسمت 13

قسمت 14 (هفته آینده رایگان خواهد شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts