دانلود رایگان سریال پدر گواردیولا با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود رایگان سریال پدر گواردیولا با کیفیت 480p و لینک مستقیم

خانواده ملودرام اجتماعی
سال تولید: 1400
قطعات : 27 قسمت
کارگردان: سعید نعمت الله

بازیگران

مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، نرگس محمدی، آرش عدل پرور، ستاره اسکندری، امیرمهدی جهله، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش تداری، نسیم ادبی، سیامک هو صفاری. ، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی، جانان نعمت الله

سریال پدر گورادیولا مضمونی ملودرام اجتماعی دارد و داستان آن درباره مردی به نام بیوک است که یکی از فوتبالیست های قدیمی است و اشتباهات زیادی در زندگی خود مرتکب شده است و اکنون تنها راه نجات خود را بازگشت می داند. به خانواده اش، اما وقوع یک حادثه باعث تغییر در روابط می شود. خانواده او شده اند و سرنوشت مسیر دیگری را برای او رقم می زند.

شرح

سریال ایرانی «پدار گواردیولا» در واقع عنوان یک سریال اجتماعی، ملودرام، خانوادگی است که در 27 قسمت 45 دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (محسن حیدری و 2013) از شبکه خانگی سیما پخش می شود. جواد نوروزبیگی). در سال 1400 تولید شد.همچنین سریال پدر گواردیولا اولین سریال سعید نعمت الله برای شبکه نمایش خانگی است که از 21 مرداد ماه 1402 به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه منتشر می شود.این سریال از همان ابتدا وارد حاشیه شد. اولین مورد تایید حضور آرش عادل پرور معروف به “آرش AP” خواننده مشهور پاپ در این سریال بود و اخبار غیررسمی از دستمزدهای کلان بازیگران این سریال منتشر شد. گفته می شود بازیگران این سریال دستمزدهای نجومی دریافت می کنند: مهران مدیری 5.5 میلیارد، آرش AP: 2 میلیارد و حمید فرخ نژاد: 4 میلیارد تومان. پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه ای است و پیش بینی می شود 50 میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

دانلود رایگان فقط برای اپراتورهای تلفن همراه اینترنتی

قسمت 1

نقطه صفر پدر گواردیولا

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10 (هفته آینده رایگان خواهد شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts