دانلود سریال ترکی نیمه شب در عمارت پرا 2022 دوبله فارسی با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود سریال ترکی نیمه شب در عمارت پرا 2022 دوبله فارسی با کیفیت 4K و لینک مستقیم

درام تاریخی یک راز
سال تولید: 2022
محصول : ترکیه
کارگردان: امره شاهین

بازیگران

(هازال کایا)، (تانسو بیچر)، (سلاحتین پاسالی)، (جیمز چالمرز)، (یاسمین زاولوفسکی)، (احمت کورست اوجالان)، (انگین هپیلری)، (ملیح سالگیر)

داستان سریال Midnight in Pera Mansion در هتلی تاریخی در استانبول روایت می شود که روزنامه نگاری به نام اسرا (با تماشا هازال کایا) به طور اتفاقی به گذشته ای عجیب هدایت می شود تا از توطئه ای که می تواند سرنوشت ترکیه مدرن را تغییر دهد، کشف کند. تغییر، توقف و…

شرح

سریال ترکی Midnight at the Pera Palace که با عنوان اصلی Pera Palas’ta Gece Yarisi نیز شناخته می شود عنوان یک سریال تاریخی، درام، معمایی محصول کشور ترکیه به کارگردانی (Omre Shahin و Nissan Dag) می باشد. در 1 فصل و در مجموع 8 قسمت در سال 2022 تولید شده است. در این مجموعه هنرمندانی چون هازال کایا، صلاح الدین پاشالی، جیمز چالمرز، یاسمین شاولوسکی، تانسو بیچر، احمد کرست اوجالان، ماله سلغیر، انگین هپیلاری و عثمان آلبایراک به ایفای نقش پرداخته اند. سریال نیمه شب در عمارت پرا با بازخوردهای مثبت زیادی از سوی مخاطبان مواجه شده است و به دلیل تماشا خوب بازیگران به ویژه هازل کایا، داستان جذاب، طراحی لباس، طراحی صحنه، کارگردانی، فیلمنامه و همچنین شیوه تماشا مورد تحسین قرار گرفته است. ویرایش و تولید. هم اکنون می توانید سریال Midnight at the Pera Palace 2022 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts