دانلود سریال خائن کشی با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود سریال خائن کشی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

ملودرام جنایی تاریخی
سال تولید: 2019
قطعات : 4 قسمت
کارگردان: مسعود کیمیایی

بازیگران

امیر آقایی، سارا بهرامی، مهران مدیری، پانته آ بهرام، فرهاد آئیش، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، حمیدرضا آذرنگ، سام درخشانی، نرگس محمدی، الهام حمیدی، فریبا نادری، نسیم ادبی، شکیب شجره، رضا پردیس پو ابدانی. اکبر مظمیدی، سعید پیردوست، امیررضا دلاوری، ایوب آقاخانی، سامان سالور، جواد طوسی، سام نوری، امیرکاوه آهنینجان، سپند امیرسلیمانی، ایلیا کیوان، شکرخدا گدرزی، شاپور کلهر، امیرحسین نوروزی هئیدری‌هوشی، امیرحسین نوروزی‌هی‌تروشی، عاقل‌بی‌هوشی.

داستان سریال خیانت در سال های ابتدایی دهه 30 هجری قمری روایت می شود که گروهی از مردم وطن دوست و آزادی خواه قصد دارند طی یک عملیات سرقت از ناسیونال، مبلغ مورد نیاز برای وام ملی دکتر محمد مصدق را تامین کنند. بانک. اما همه چیز طبق نقشه آنها پیش نمی رود و…

شرح

مینی سریال کشتن یک خائن در واقع عنوان یک سریال جنایی، ملودرام، تاریخی است که در 4 قسمت 50 دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی (مسعود کیمیایی) و تهیه کنندگی (علی اوجی) از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. در سال 1398 تولید شد. همچنین خانکشی 3-امین جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی پس از فیلم تحسین شده خون شد و درباره زندگی پر فراز و نشیب مهدی بلیغ، «آرسن لوپن ایرانی» است. نسخه سینمایی خائن کشی برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و علاوه بر نامزدی در پنج رشته، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس را نیز از آن خود کرد. سیزدهمین خیانتکار ساخته مسعود کیمیایی فیلمساز سرشناس ایرانی است که در قالب مینی سریال چهار قسمتی از 12 شهریور 1402 به صورت هفتگی روزهای جمعه منتشر می شود. خیانت مهدی بلیغ کلاهبرداری است که حتی کاخ دادگستری تهران را هم فروخت و از این طریق لقب «آرسن لوپن ایرانی» را از نویسندگان ماجرا به دست آورد! فردی که از طبقه فقیر جامعه بود و شاگرد اول مدرسه بود، اما خانواده اش آنقدر فقیر بودند که مجبور به ترک مدرسه شد، اما همین هوش بالا بعدها او را به معروف ترین جنایتکار تهران تبدیل کرد.

لینک دانلود

لینک دانلود قسمت 1 جمعه 3 شهریور…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts