دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت با کیفیت 480p و دانلود رایگان

درام اجتماعی هیجان انگیز
سال تولید: 1402
قطعات : 15 قسمت
کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز مالک، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی

در شرح فصل دوم زخم چنین آمده است: در غیاب مالک، مدعیان تاج و تخت او یکی یکی می رسند و این آغاز هرج و مرج دیگری است… هنوز بوی آن را به مشام می رسانم. خون! هیچوقت تسلیم نشدم… با ترسم جنگیدم که نباختم… الان هم که تا اینجا پیش اومدم باید برم تا ته.

شرح

سریال زخم فانی 2: بازگشت عنوان سریالی اجتماعی، درام، مهیج است که در 15 قسمت 50 دقیقه ای به کارگردانی (محمدحسین مهدویان)، تهیه کنندگی (محمدرضا تخت کشیان) از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. و به نویسندگی (میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد و محمدحسین مهدویان) که در سال 1402 با مشارکت پلتفرم فیلمو تولید شد. همچنین فصل دوم سریال ذوب کاری جدیدترین سریال محمدحسین مهدویان ویژه شبکه نمایش خانگی و نوآر پر التهاب است که داستانی پرتنش دارد و از 26 شهریور 1402 به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر می شود. فصل اول سریال ذوب کاری که در 14 ژوئن 1400 منتشر شد، بسیار مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و همین امر مهدویان را بر آن داشت تا فصل دوم را که با عنوان ذوب کاری: بازگشت منتشر می شود، بسازد.

لینک دانلود

لینک دانلود قسمت 1 جمعه 26 شهریور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts