دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون 2023 زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون 2023 زیرنویس فارسی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

اقدام | ترسناک هیجان انگیز
سال تولید: 2023
محصول : آمریکا
کارگردان: دنیل پرسیوال

بازیگران

(نورمن ریدوس)، (کلمنس پوزی)، (لایکا بلان-فرانکار)، (گیلبرت گلن براون)، (آن شاریر)، (رومن لوی)، (آدام ناگایتیس)، (فرانسوا دلائو)

مردگان متحرک: داریل دیکسون سفر داریل دیکسون (نورمن ریدز) به فرانسه ویران شده را دنبال می کند، جایی که او هنوز امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. با این حال، همچنان که او به سفر خود ادامه می دهد، در این مسیر اتفاقاتی برایش می افتد که همه چیز را پیچیده می کند و…

شرح

سریال خارجی The Walking Dead: Daryl Dixon (The Walking Dead: Daryl Dixon) عنوان یک سریال اکشن، ترسناک، هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی (دانیل پرسیوال، گرگ نیکوترو و تیم ساوتام) در سال 2023 در 1 است. فصل و در مجموع 6 قسمت تولید شده است. در این سریال بازیگرانی چون نورمن ریدز، ملیسا مک براید، کلمنس پوسی، آدام ناگایتیس، آن شریر، اریک ابوانی، گیلبرت گلن براون، آوانت استرنجل، لایکا بلان فرانکار، ویلیام اسکیورتینو، لوئیس پوک سیگلیوزی و رومن لوی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون داستان داریل دیکسون، شخصیت مردگان متحرک را دنبال می‌کند و پنجمین اسپین‌آف و ششمین مجموعه تلویزیونی فرنچایز واکینگ دد است که پس از پایان داستان اصلی واکینگ دد اتفاق می‌افتد. سریال های تلویزیونی هم اکنون می توانید سریال The Walking Dead: Daryl Dixon 2023 را با زیرنویس فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts