دانلود سریال کره ای Kairos 2020 کایروس با دوبله فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال کره ای Kairos 2020 کایروس با دوبله فارسی با کیفیت 1080p و دانلود رایگان

فانتزی | رمز و راز هیجان انگیز
سال تولید: 2020
محصول : کره جنوبی
کارگردان: پارک سونگ وو

بازیگران

(سونگ-روک سین) ، (سه یونگ لی) ، (آن بو هیون) ، (لی جو میونگ) ، (سونگ-یون کانگ) ، (گو شین) ، (چول-هیونگ ایم) ، (گیو- ری نام)

کیم سو جین مرد موفقی است که با همسر زیبایش کانگ هیون چا که ویولونیست است زندگی می کند. زندگی کامل و راحت او در جریان است، اما با ناپدید شدن دختر کوچکش ورق می زند و دنیای آرام او ناگهان شلوغ می شود. به طور تصادفی، او این توانایی را پیدا می کند که با هان آه ری به گذشته ارتباط برقرار کند. دختری که برای تامین هزینه های جراحی مادرش در حالی که با مشاغل پاره وقت ادامه می دهد، سخت کار می کند، اما دنیای او از زمانی که مادر بیمارش ناگهان ناپدید می شود، سخت تر می شود، بنابراین از آینده کیم سو جین تماسی دریافت می کند و…

شرح

مینی سریال کره ای کایروس عنوان یک سریال فانتزی، معمایی، هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی (پارک سانگ وو) می باشد که در 1 فصل و در مجموع 16 قسمت در سال 2020 تولید شده است. بازیگرانی چون شین سونگ راک، لی سه یونگ، آن بو هیون، کانگ سونگ یون و نام گیو ری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. سریال کایروس پس از پخش بازخوردهای مثبت بسیاری از مخاطبان و منتقدان سراسر جهان دریافت کرد. هم اکنون می توانید سریال Kairos 2020 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts