دانلود سریال Children of Dune 2003 فرزندان شن دوبله فارسی با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود سریال Children of Dune 2003 فرزندان شن دوبله فارسی با کیفیت 720p و دانلود رایگان

ماجراجویی درام علمی تخیلی
سال تولید: 2003
محصول : آمریکا، آلمان
کارگردان: گرگ یایتانس

بازیگران

(الک نیومن)، (دانیلا آماویا)، (جیمز مک آووی)، (جسیکا بروکس)، (آلیس کریج)، (ادوارد آترتون)، (پی‌اچ موریارتی)، (جولی کاکس)

داستان سریال Children of the Sand درباره خانواده آتریدس است که باید بر توطئه ای که میراث آنها را تهدید می کند و خانواده آنها را در چشم امپراتوری تضعیف می کند غلبه کنند. اکنون فقط فرزندان امپراتور پل آتریدس می توانند از این فاجعه جلوگیری کنند و خانواده خود را از شر نیروهای بدخواه نجات دهند، اما…

شرح

مینی سریال خارجی Children of Dune عنوان سریالی ماجرایی، درام، علمی تخیلی محصول مشترک ایالات متحده آمریکا و آلمان به کارگردانی گرگ یاتانس است که در مجموع در 3 قسمت در سال 2003 تولید شده است. در این سریال بازیگرانی چون الک نیومن، دانیلا آماویا، جیمز مک آووی، جسیکا بروکس، آلیس کریگ، ادوارد آترتون، پی اچ موریارتی، جولی کاکس، سوزان ساراندون، جاناتان براون، ماریانو تیتانتی، مارک واسوت، ایان مک نیس، استیون برکف و باربورا حضور دارند. کودتووا پس از پخش، سریال «بچه های شن» بازخورد مثبت زیادی از سوی مخاطبان و منتقدان سراسر جهان دریافت کرد. هم اکنون می توانید سریال Children of Dune 2003 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3 (پایانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts