دانلود سریال Deadwood 2004 ددوود با دوبله فارسی با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود سریال Deadwood 2004 ددوود با دوبله فارسی با کیفیت 480p و دانلود رایگان

هیجان انگیز تاریخی غربی
سال تولید: 2004
محصول : آمریکا
کارگردان: اد بیانچی

بازیگران

(تیموتی اولیفانت)، (مولی پارکر)، (برد دوریف)، (دبلیو ارل براون)، (جان هاوکس)، (پائولا مالکومسون)، (دیتون کالی)، (لئون ریپی)

داستان سریال Deadwood در دهه 1870 روایت می شود و در مورد شهری بی قانون و مملو از جنایت به نام Deadwood در داکوتای جنوبی است که توسط جنایتکاری به نام El اداره می شود. در این بین افراد زیادی با رویای ثروتمند شدن به دلیل وجود معادن طلا به شهر دد وود مهاجرت می کنند اما…

شرح

سریال خارجی Deadwood عنوان یک سریال وسترن، تاریخی، هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی (اد بیانچی و دانیل میناهان) است که در سال های 2004 تا 2006 در 3 فصل و در مجموع 36 قسمت تولید شد. بازیگرانی چون تیموتی اولیفانت، ایان مک شین، مالی پارکر، برد دوریف، دبلیو ارل براون، جان هاکس، پائولا مالکومسون، دیتون کالی و لئون ریپی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. سریال Deadwood پس از پخش با نظرات مثبت بسیاری از سوی منتقدان مواجه شد و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و در بین 250 سریال برتر سایت معتبر IMDb در رتبه 111 قرار گرفت. در سال ۲۰۱۹ فیلمی با عنوان Deadwood: The Movie توسط HBO منتشر شد که ۱۰ سال پس از پایان فصل سوم داستان را به تصویر می‌کشد. هم اکنون می توانید سریال Deadwood 2004 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts