دانلود سریال Delivery Man 2023 مامور تحویل دوبله فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال Delivery Man 2023 مامور تحویل دوبله فارسی با کیفیت بالا و دانلود رایگان

کمدی فانتزی | رومانتیک
سال تولید: 2023
محصول : کره جنوبی
کارگردان: کانگ سول

بازیگران

(چان یانگ یون) ، (مین آه بنگ) ، (کیم مین سوک) ، (سونگ سو کیم) ، (پارک های جین) ، (پارک جونگ هاک) ، (ها کیونگ) ، (هئو جی ) نه)

داستان سریال «مأمور تحویل» درباره راننده تاکسی به نام سئو یانگ مین است که پس از مرگ زودهنگام مادرش راهی جز رانندگی با تاکسی برای تامین مخارج زندگی خود ندارد. حالا پس از یک اتفاق غیرمنتظره، او تصمیم می گیرد فقط ارواح را به عنوان مسافر ببرد و سعی می کند آخرین آرزوهای آنها را برآورده کند، اما…

شرح

سریال کره ای «مرد تحویل دهنده» عنوان یک سریال کمدی، فانتزی، عاشقانه محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی پارک دای هی و کانگ سول است که در سال 2023 در 1 فصل و در مجموع 12 قسمت تولید شده است. در این مجموعه هنرمندانی چون یون چان یونگ، بنگ مین آه، کیم مین سوک، سونگ سو کیم، پارک هی جین، سان هیوک کیم، هی کیونگ مون، مون سو یون، جون سو مین و پارک سون هو ایفای نقش کردند. سریال مرد تحویل دهنده پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبان در سطح جهانی مواجه شد، به طوری که برای داستان فانتزی، تماشا خوب بازیگران به ویژه تماشا جذاب یون چان یونگ، موسیقی متن، سکانس های طنز و همچنین شیوه کارگردانی مورد ستایش قرار گرفته است. شده است هم اکنون می توانید سریال Delivery Man 2023 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10

قسمت 11

قسمت 12 (پایانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts