دانلود سریال FBI International 2021 اف بی آی زیرنویس فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال FBI International 2021 اف بی آی زیرنویس فارسی با کیفیت 720p و لینک مستقیم

اقدام | ماجراجویی جنایی
سال تولید: 2021
محصول : آمریکا
کارگردان: مایکل کتلمن

بازیگران

(لوک کلاینتانک)، (هیدا رید)، (کارتر ردوود)، (وینسا ویدوتو)، (کریستین پل)، (اوا-جین ویلیس)، (آشر مایلز فالیکا)، (جرمی سیستو)

دفتر تحقیقات فدرال، یکی از مهمترین نیروهای امنیتی و مبارزه با جرم و جنایت در جهان، وظیفه حفاظت از همه آمریکایی ها را بر عهده دارد. اف بی آی علاوه بر وظایف تحقیقاتی خود در داخل، در سراسر جهان نیز فعالیت می کند. در این میان، اداره بین‌الملل اف‌بی‌آی تیمی از ماموران نخبه را برای حفظ امنیت آمریکایی‌ها در هر کجای دنیا در نظر گرفته است…

شرح

سریال خارجی FBI: International نام یک سریال اکشن، جنایی، ماجراجویی محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی (مایکل کتلمن، دبورا کمپمایر و الکس زاکرزوسکی) در سال 2021 در 2 فصل و در مجموع 43 قسمت تولید شده است. . بازیگرانی چون لوک کلینتنکو، هایدا رید، کارتر ردوود، وینچنزو ویدوتو، کریستینا پاول، جرمی سیستو، جان تارسی، آلانا د لاگارزا و لیلا درو در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. پس از پخش، سریال FBI: International نظرات مثبت بسیاری را از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرد. هم اکنون می توانید سریال FBI International 2021 را با زیرنویس فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts