دانلود سریال Mendirman Jaloliddin 2021 جلال الدین خوارزمشاه دوبله فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال Mendirman Jaloliddin 2021 جلال الدین خوارزمشاه دوبله فارسی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

اقدام | درام تاریخی
سال تولید: 2021
محصول : ترکیه، ازبکستان
کارگردان: نورگیسا آلمورات

بازیگران

(Emre Kıvılcım)، (Kaan Yalçın)، (Feruza Normatova)، (Sezgin Erdemir)، (Cemal Hünal)، (Gülenay Kalkan)، (Ra’no Shodieva)، (Ferhat Yılmaz)

سریال شیر صحرا جلال الدین داستان سلطان جلال الدین خوارزمشاه را به تصویر می کشد که پس از تلاش های ناموفق پادشاهان خوارزم برای جلوگیری از حمله مغول ها، جلال الدین آخرین سلطان امپراتوری خوارزمشاه بین سلسله سلجوقیان را رها کرد. و خوارزمیان و کوشیدند جبهه ای متحد تشکیل دهند. برای جلوگیری از مغول ها ایجاد…

شرح

سریال ترکی جلال الدین خوارزمشاه (مندیرمان جلول الدین) که با نام جلال الدین شیر صحرا نیز شناخته می شود، عنوان سریالی اکشن، درام، تاریخی محصول مشترک ترکیه و ازبکستان به کارگردانی (نورگیسا المورات و متین گونایی) می باشد. در سال 2021 در 1 فصل منتشر شد و در مجموع 7 قسمت تولید شده است. در این مجموعه هنرمندانی چون امره کیویلجیم، جواهر زاکیروف، تاکیر سادوف، کان یالچین، گلنای کالکان، سزگین اردمیر، فرهاد یلماز، رانو شدیوا، ریحون اولسنوا، جمال هونال، سعیدا رامتووا، کان آلپ دای، السا آلامیرادووا، کارینا گابریل خورم و فاروزا نورماتووا این نقش را تماشا کردند. سریال جلال الدین خوارزمشاه پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوان و استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد به طوری که تماشا خوب بازیگران به ویژه تماشا جذاب امره کیویلجیم، کارگردانی، داستان تاریخی، فیلمنامه و موسیقی متن. مورد ستایش قرار گرفتند. هم اکنون می توانید سریال Mendirman Jaloliddin 2021 ساخته جلال الدین خوارزمشاه را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts