دانلود سریال Our Flag Means Death پرچم ما یعنی مرگ دوبله فارسی با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود سریال Our Flag Means Death پرچم ما یعنی مرگ دوبله فارسی با کیفیت 1080p و لینک مستقیم

اقدام | ماجراجویی کمدی
سال تولید: 2022
محصول : آمریکا
کارگردان: ناچو ویگالوندو

بازیگران

(ریس داربی)، (جوئل فرای)، (سامسون کایو)، (ناتان فواد)، (متیو ماهر)، (ایون برمنر)، (کان اونیل)، (ویکو اورتیز)، (کریستین نایرن)

داستان سریال «پرچم ما یعنی مرگ» بر اساس داستان واقعی زندگی استید بونت ساخته شده است. در سال 1717، Stead Bonnet زندگی راحت و خانواده خود را رها کرد تا خود را به عنوان یک دزد دریایی در عصر طلایی دزدی دریایی ثابت کند، علیرغم اینکه هیچ استعدادی در آن نداشت. اکنون کاپیتان بونت و خدمه ناکارآمدش که روی کشتی خود به نام انتقام کار می‌کنند، برای زنده ماندن در برابر تهدیدات مرگبار کشتی‌های جنگی نیروی دریایی و همچنین دزدان دریایی تشنه به خون مبارزه می‌کنند و…

شرح

سریال خارجی Our Flag Means Death نام یک سریال اکشن، کمدی، ماجراجویی محصول کشور ایالات متحده آمریکا به کارگردانی ناچو ویگالوندو و تایکا وایتیتی است که در سال 2022 در 1 فصل و در مجموع 10 قسمت تولید شده است. . همچنین سریال پرخم ما یعنی مرگ تاکنون با نظرات مثبت بسیاری از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شده است و اکثر آنها از تماشا خوب بازیگران به ویژه ریس داربی، داستان، فیلمنامه، شخصیت پردازی ها و همچنین شخصیت پردازی ها تمجید کرده اند. به عنوان صحنه های اکشن هم اکنون می توانید سریال Our Flag Means Death 2022 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts