دانلود سریال The Winter King 2023 پادشاه زمستان دوبله فارسی با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود سریال The Winter King 2023 پادشاه زمستان دوبله فارسی با کیفیت 1080p و لینک مستقیم

درام تاریخی هیجان انگیز
سال تولید: 2023
محصول : آمریکا، انگلستان
کارگردان: اتو باترست

بازیگران

(ایان دی کاستکر)، (ناتانیل مارتلو وایت)، (ادی مارسان)، (والن کین)، (دانیل اینگز)، (ساگار آریا)، (استیون الدر)، (استوارت کمپبل)

داستان سریال Winter King در قرن پنجم پس از میلاد و مدت‌ها قبل از اتحاد بریتانیا روایت می‌شود، جایی که در سرزمینی وحشیانه از جناح‌ها و قبایل متخاصم، آرتور پندراگون از یک رانده شده به یک جنگجو و رهبر افسانه‌ای تبدیل می‌شود که بریتانیا را در برابر ساکسون رهبری می‌کند. مهاجمان دفاع کردند و…

شرح

سریال خارجی The Winter King عنوان یک سریال تاریخی، درام، هیجان انگیز محصول مشترک ایالات متحده آمریکا و انگلیس به کارگردانی (اتو باتورست، فارن بلکبرن و آنو منون) است که در سال 2023 در 1 فصل پخش می شود. در مجموع 10 قطعه تولید می شود. هنرمندانی چون ایان د کاسکر، ناتانیل مارتلو وایت، ادی مارسان، والین کین، دنیل اینگز، ساگار آریا، استیون الدر، استوارت کمپبل، بیلی پستلتویت، الی جیمز، سایمون مرلز، گریس آکاری و سیفیسو مازیبوکو در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. . . شاه آرتور یک رهبر افسانه‌ای بریتانیایی بود که بر اساس تواریخ و داستان‌های قرون وسطی، در اواخر قرن پنجم و اوایل قرن ششم پس از میلاد از بریتانیا در برابر مهاجمان ساکسون دفاع کرد. جزئیات زندگی آرتور آمیخته ای از آثار فولکلور و ادبی است و مورخان مدرن موافقند که او یک شخصیت تاریخی نبود. هم اکنون می توانید سریال The Winter King 2023 را با دوبله فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts