دانلود فصل 2 سریال پدرخوانده با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود فصل 2 سریال پدرخوانده با کیفیت بالا و لینک مستقیم

یک مسابقه راز تبدیل به واقعیت است
سال تولید: 1402
قطعات : 16 قسمت
کارگردان: سعید ابوطالب

بازیگران

غلامرضا نیکخواه، نیما شاهرخ شاهی، الیکا عبدالرزاقی، مجید واشقانی، هدیه بازوند، امیر کاظمی، امیرعلی نبویان، امیرمهدی جوله، ترلان پروانه، بهار قاسمی، منوچهر هادی، فرزاد حسنی، مهراب قاسم خانی، پیام احمدین، پیام احمدین پدرام. کریمی، معین زندی، فرزین محدث، آرمین رحیمیان، امین میری / کامبیز دیرباز (برگزارکننده)

مافیاها کشتی دزدان دریایی را تصرف کرده اند و جک اسپارو بین مافیاها و شهروندان سرگردان است! فصل دوم پدرخوانده که یک تماشا طولانی و پر تعلیق است با سناریویی جالب و غیرقابل پیش بینی از تماشا مافیایی به روایت سعید ابوطالب که یازده بازیکن در آن حضور دارند…

شرح

سریال پدرخوانده در واقع نام یک سریال مسابقه، معمایی، رئالیتی شو است که فصل دوم آن برای پخش از شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. همچنین مسابقه پدرخوانده نیز می باشد. جدیدترین سریال سعید ابوطالب ویژه شبکه نمایش خانگی که از 21 مرداد 1402 به صورت هفتگی پنجشنبه ها منتشر می شود. فقط حرفه ای ها پدرخوانده تماشا می کنند. پدرخوانده یک تماشا طولانی و پر تعلیق با سناریوی جالب و غیر قابل پیش بینی از تماشا مافیایی به روایت سعید ابوطالب است که در آن یازده بازیکن حضور دارند. هنرمندان محبوب به همراه بهترین بازیکنان فصل اول سریال پدرخوانده در این رئالیتی شو حضور دارند. در سناریوی جدید پدرخوانده، جک اسپارو (جک گنجشک) جای نوستراداموس را گرفته است، یک نقش مستقل واقعی که به جذابیت نمایش واقعیت می‌افزاید. فصل اول سریال پدرخوانده در 16 قسمت از 28 دسامبر 1401 تا 14 آوریل 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و سناریوی جذاب آن مورد استقبال علاقه مندان به تماشا های مافیایی قرار گرفت.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10

قسمت 11

قسمت 12

قسمت 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts