دانلود فیلم بی رویا با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم بی رویا با کیفیت 480p و دانلود رایگان

درام مرموز مرموز
سال تولید: 2019
غربالگری: 1 سپتامبر 1402
کارگردان: آرین وزیر دفتر

بازیگران

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر، مجتبی فلاحی، نهال دشتی، میلاد یزدانی، مهری آل آقا، تیام کرمانیان، شهریار فرد، مصطفی اکبری، رضا داوودنژاد، مائده طهماسبی.

داستان فیلم بای رویا درباره زندگی زن و شوهری به نام رویا و بابک است. تنها دو هفته قبل از مهاجرت آنها از ایران به دانمارک، رویا به طور اتفاقی با دختر جوان آرامی آشنا می شود که گمشده به نظر می رسد و چیزی به خاطر نمی آورد. رویا او را می پذیرد، خانه ای برای او فراهم می کند و او را به همسر، خانواده و دوستانش معرفی می کند، غافل از اینکه این دختر قرار است جای او را در زندگی با بابک بگیرد.

شرح

فیلم بی رویا عنوان فیلمی معمایی، درام، معمایی به نویسندگی و کارگردانی (آرین وزیردفتری) و تهیه کنندگی (سعید سعدی و هومان سیدی) است که با سرمایه گذاری هومان سیدی و سعید سعدی در سال 1398 تولید شده است. . علاوه بر این، بای رویا که با نام انگلیسی Without Her در جهان معرفی شد، عنوان اولین فیلم بلند سینمایی آرین وزیردفتری در مقام کارگردان است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و نمایش داده می شود و داستان آن را روایت می کند. زندگی زن و شوهری به نام رویا و بابک. آنها قبل از مهاجرت درگیر اتفاقات عجیبی می شوند. طناز طباطبایی برای تماشا در فیلم بی رویا موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

لینک دانلود قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts