دانلود فیلم زالاوا با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم زالاوا با کیفیت 480p و لینک مستقیم

ترسناک یک رمز و راز هیجان انگیز
سال تولید: 2019
غربالگری: 8 جولای 1401
کارگردان: ارسلان امیری

بازیگران

نوید پورفرج، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حمیدی، صالح رحیمی، زاهد زندی، مهسا حجازی به همراه تعدادی از بازیگران فعال و پیشکسوت تلویزیون و تئاتر استان کردستان.

داستان فیلم زالاوا به داستانی واقعی در دهه 50 می پردازد و درباره ترس مردم از اتفاق ناشناخته ای است که سال ها پیش در روستا و کلانتری در دره سفید و منطقه زالاوا رخ داده است و رئیس کلانتری است. تلاش برای بازگرداندن امنیت به روستا داستانی که احتمالا نیمی از آن از دید مردم این منطقه واقعی و ترسناک است.

شرح

فیلم زالاوا نام فیلمی ترسناک، مرموز، هیجان انگیز به کارگردانی ارسلان امیری، تهیه کنندگی روح الله برادی و سمیرا برادی و نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده است که بر اساس طرحی به تهیه کنندگی مهدی بدرلو ساخته شده است. . همچنین عنوان فیلم زالاوا کردی است و در خط کردی زال آوا به معنی زال آباد نوشته شده است. زال نیز به معنای پیرمرد سپید مو است، اما عمداً برای عنوان فیلم «زالاوا» نوشته شده است. زالاوا جایزه بزرگ بهترین فیلم را از سی و ششمین هفته بین‌المللی منتقدان فیلم در ونیز و جایزه بهترین فیلم را از هیئت داوران فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) دریافت کرد.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

لینک دانلود قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts