دانلود فیلم سهولان با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم سهولان با کیفیت 720p و لینک مستقیم

عاشقانه | درام تراژیک
سال تولید: 2018
غربالگری: 1 سپتامبر 1402
کارگردان: هادی رمضان پور

بازیگران

امین تارخ، ثریا قاسمی، علیرام نورایی، ندا قربین، یاسمن محمدی، رشید ساعدپناه، آرتین امجدی، ماندق رضایی، پارسا رمضان پور، هستی نعمتی، رومینا حاج حسنی، رحمت ساعدی، پریسا شهیدی، شیوا کریمزادی، هومی.

داستان سهولان درباره دختر جوانی به نام تانیا است که به دلیل خرافات خانواده اش و اعتقادات یک دعانویس مجبور به ازدواج با مردی با اختلاف سنی زیاد می شود در حالی که جوانی به نام ریبوار عاشق او شده است. ریبوار نیز طبق اعتقادات و آداب و رسوم خانواده با همسر برادرش که دو فرزند دارد و 12 سال از او بزرگتر است، ازدواج کرد.

شرح

فیلم سهولان نام فیلمی عاشقانه، دراماتیک، تراژیک به نویسندگی و کارگردانی هادی رمضان پور و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا عمادین و هادی رمضان پور است که محصول سال 1397 می باشد.همچنین موضوع فیلم سهولان یک داستان عاشقانه سرگردان است. در باتلاق خرافات و سنت های غلط. کولبر که از صخره های سرد می گذرد، اما دره های عمیق باورهای نادرست او را به اعماق شکست می کشاند. سهولان که به زبان کردی با زیرنویس فارسی و انگلیسی تولید می شود، اکثر لوکیشن های آن در کردستان، سنندج، کرمانشاه می باشد. داستان فیلم در مورد کردهای زحمتکشی است که به دلیل نبود شرایط شغلی مناسب و برای امرار معاش، وسایل برقی مانند یخچال، تلویزیون و … را در مناطق صعب العبور و به اصطلاح حمل می کنند. کولبری، در میان آنها افراد نخبه و تحصیلکرده زیادی دیده می شود. هستند.

لینک دانلود

لینک دانلود بعد از انتشار…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts