دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت Full HD

0 Comments

دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت بالا و دانلود رایگان

خانواده ملودرام اجتماعی
سال تولید: 2018
غربالگری: 7 مه 1401
کارگردان: حمیدرضا قربانی

بازیگران

پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، جواد عزتی، بهروز شعیبی، نوید پور فرج، احمد ساعتچیان، بیتا نجاتی، آرمین ترکمندی، سید علیرضا میرسالاری.

داستان فیلم مغز استخوان در مورد زنی به نام بهار است که پسرش سرطان دارد و پزشکان تمام راه های ممکن را امتحان کرده اند و راهی جز استفاده از بانک خون بند ناف برای درمان این کودک وجود ندارد و این در حالی است که بهار از او جدا شده است. همسر و با همسر فعلی خود زندگی می کند. از سوی دیگر پدر پیام به جرم قتل و تجاوز یک ماه دیگر اعدام می شود. بهار برای اینکه فرزند جدیدی به دنیا بیاورد در نهایت علی رغم میل قلبی خود و همسرش مجبور به جدایی از همسرش می شود تا بتواند با پدر پیام ازدواج کند و…

شرح

فیلم سینمایی مغز استخوان نام یک فیلم خانوادگی درام اجتماعی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، تهیه کنندگی حسین پورمحمدی و نویسندگی علی زرنگار محصول سال 1397 است.همچنین مغز استخوان سومین فیلم حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که دارای یک داستان اجتماعی مغز استخوان بعد از فیلم های سه ماهی و خانه ای در خیابان چهل و یکم سومین تجربه حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با فیلمنامه ای از علی زرنگار با موضوعی اجتماعی تهیه شده و این فیلم نیز برای اولین بار به نمایش درآمد. در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 98 رونمایی و اکران شد.

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

لینک دانلود قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts