دانلود فیلم Expend4bles 2023 بی مصرف ها 4 دوبله فارسی با کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم Expend4bles 2023 بی مصرف ها 4 دوبله فارسی با کیفیت 4K و دانلود رایگان

اقدام | ماجراجویی هیجان انگیز
سال تولید: 2023
محصول : آمریکا
کارگردان: اسکات واو

بازیگران

(سیلوستر استالونه)، (جیسون استاتهام)، (مگان فاکس)، (دلف لاندگرن)، (50 سنت)، (تونی جا)، (ایکو اویس)، (اندی گارسیا)، (رندی کوتور)

داستان فیلم بیضا 4 درباره گروهی از مزدوران به نام بیضاها است که ماموریت جدیدی را برای متوقف کردن یک سازمان تروریستی قاچاق کلاهک هسته ای آغاز می کنند، اما این ماموریت منجر به شروع جنگ هسته ای بین روسیه و آمریکا می شود و… .

شرح

فیلم خارجی Expend4bles نام یک فیلم اکشن، ماجرایی، هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی اسکات واو محصول سال 2023 می باشد.بازیگرانی چون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار، مگان فاکس فیفتی سنت، اندی گارسیا، تونی جا، جیکوب سیپیو، ادی هال، شیلا شاه، لوی تران و ایکو اویس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های بی فایده و دنباله ای بر بی فایده 3 محصول سال 2014 می باشد. فیلم Wasted 4 در تاریخ 22 سپتامبر 2023 (مصادف با جمعه 31 شهریور 1402) در سینماها اکران خواهد شد. به زودی می توانید فیلم Expend4bles 2023 Expend4bles 4 را با زیرنویس فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

تاریخ اکران: جمعه 31 شهریور 1402

لینک دانلود بعد از انتشار…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts