دانلود فیلم Gran Turismo 2023 گرن توریسمو زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم Gran Turismo 2023 گرن توریسمو زیرنویس فارسی با کیفیت 480p و لینک مستقیم

اقدام | ورزشی هیجان انگیز
سال تولید: 2023
محصول : آمریکا، ژاپن
کارگردان: نیل بلومکمپ

بازیگران

(آرچی مادکوه)، (دیوید هاربر)، (اورلاندو بلوم)، (تاکهیرو هیرا)، (دارن بارنت)، (گری هورنر)، (جیمون هونسو)، (جوشا استرادوسکی)

داستان فیلم Gran Turismo بر اساس داستانی واقعی و در مورد گیمری به نام جان ماردنبورو است که به دلیل مهارت بالایی که در سری تماشا های ویدیویی Gran Turismo داشت، این شانس را پیدا کرد تا به یک راننده واقعی مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای نیسان تبدیل شود. ماشین ها. می آورد و…

شرح

فیلم خارجی Gran Turismo نام یک فیلم اکشن، ورزشی، هیجان انگیز محصول مشترک ایالات متحده آمریکا و ژاپن به کارگردانی نیل بلومکمپ است که در سال ۲۰۲۳ بر اساس مجموعه تماشا های ویدیویی Gran Turismo ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون دیوید هاربر، اورلاندو بلوم، آرچی مادکوه، گری هالیول، جیمن هانسو، دارن بارنت، امیلیا هارتفورد، بیانکا باردو، جاشا استرادوسکی، آندره آ واسیلیو، سونگ هیون لی، مایا موروفوشی، مایو کورتیر لیلی، ماکسیمیلیان حضور دارند. و ماریانو گونزالس این نقش را تماشا کرده است. Gran Turismo در 25 آگوست 2023 (مصادف با 3 سپتامبر 1402) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. هم اکنون می توانید فیلم Gran Turismo 2023 Gran Turismo را با زیرنویس فارسی حرفه ای و سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود

نسخه سانسور شده

کیفیت پایین صفحه نمایش HD-TS

نسخه زیرنویس فارسی پیوست شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts